Dagsopstaldning - ikke medlemmer

Beskrivelse

Dagsopstaldning er inkl.  en boks med strøelse. Du kan vælge om du vil have eget grov og kraftfoder med eller om du vil tilkøbe klubbens.

Vi har wraphø og enghø af grovfoder.

Af kraft foder har vi Pavo Performance eller Conditioner.

Skriv i kommentarfeltet, hvornår fra og til du ønsker at være opstaldet og evt.  hvor meget foder din hest skal have.
Husk at sætte antal til det antal dage du ønsker at være opstaldet.

Pengene trækkes først når vi har bekræftet at vi har en ledig boks.

Ved køb af dagsopstaldning forpligter ejer af hesten at overholde klubbens sikkerheds- og ordensregler.

Derudover forpligter -

Klubben  sig til at

Stille ridehus, udendørs dressur og springbane til rådighed.

Stille udluftningsfolde til rådighed.

Fodre hesten fagligt korrekt.

Tilkalde dyrlæge og underrette ejeren i tilfælde af hesten bliver syg.

Påtage sig det erstatningsansvar, klubben efter lovgivningen har for skader, som hesten måtte forvolde under opstaldning hos klubben.

Såfremt det tilkøbes, forestå for udmugning og/eller fold ud og/eller indlukning.

Klubben forpligter sig ikke til

Påtage sig noget ansvar for hestens evt. sygdom eller hestens liv og førlighed, herunder skrammer, som hesten måtte pådrage sig under opstaldningen, det være sig under ridning, ophold på folde eller i stald. Opstaldningen sker på eget ansvar og under accept af risiko for sygdom og skader, som hesten måtte pådrage sig.

Afholde udgifter vedrørende hesten, herunder udgifter til smed, dyrlæge mv.

Tegne forsikring, der dækker ejerens hest, - sadeltøj eller andet udstyr.

Ejeren forpligter sig til

Holde hesten fagligt korrekt beskåret og beslået, soigneret, motioneret mv., herunder at tilkalde dyrlæge ved sygdom.

Pris150,00 DKK