Elevskole

Velkommen til Sønderborg Sportsrideklubs elevskole - elevskolen er, der hvor vi uddanner nye ryttere til at blive dygtige ryttere og hvor man ikke kun lærer at ride, men også at tage vare på en hest med alt, hvad det indebærer - strigle, pleje og passe.

Hvis I ønsker at blive en del af elevskolen bedes i oprette en profil samt sende en mail til  leder@sonderborgsportsrideklub.dk, hvorefter vi vil kontakte jer for at drøfte mulighederne for hold mv.

Elevskoleundervisere er Naya Kallesøe, Emma Kruse og Dorte C. Wiseman

Kontakt til elevskolen foregår på mail -  leder@sonderborgsportsrideklub.dk

Holdundervisning elevpony / -hest

Undervisning under 18 år:

• Enkeltime på hold kr. 100
  • Månedskort 1 time pr. uge kr. 350
  • Månedskort 2 timer pr. uge kr. 570
  • Ponytræk med forældre kr. 250

Undervisning over 18 år:

• Enkeltime på hold pr. time kr. 150,
  • Månedskort 1 time pr. uge kr. 400
  • Månedskort 2 timer pr. uge kr. 650

Ved afbud på holdene ydes ikke erstatningstimer.

Ved stævner o.l. forbeholdes der ret til at aflyse hold mod erstatningstimer.

Enetimer:

En enetime er af en halv times varighed og koster 150 kr. pr. gang + 100 kr. for leje af elevhest pr. gang.

Halvparter

For de lidt mere øvede elevryttere, er der mulighed for at blive halvpart på en af vores elevponyer/-heste. Om den enkelte rytter er klar til at varetage opgaven som halvpart er en individuel vurdering foretaget i samarbejde med underviseren.

En halvpart inkluderer 2 ugentlige undervisningstimer på hold i den lille hal (kan være både dressur og spring). Derudover har man ret til at ride ponyen/hesten en af dagene i weekenden.

At have halvpart på en elevpony/-hest er en glimrende måde, at få en forsmag på, hvordan det ville være at have sin egen pony.

Pris for halvpart:

Elevponyer       800 kr. pr. måned