Sønderborg Sportsrideklub søger sommerferieafløser

Vi søger en sommerferieafløser til stalden i perioden 1. juli-medio august.
Opgaverne består af bl.a. udmugning, ud/indluk af heste, fodring, harvning af vores baner og generel oprydning på vores fælles arealer. Hestene står på halmpiller og fodres tre gange om dagen med både kraftfoder og grovfoder.

 Som udgangspunkt ligger arbejdstiden i hverdagen fra 06:30-14:30, men hver 3. weekend skal du indgå i weekendturnus, hvor hestene skal fodres og muges morgen og middag (arbejdstid ca. fra 06:30-10:00 og igen fra 11:30-13:00). Aftenfodringen i weekenden går som udgangspunkt på skift mellem pensionærerne.

Du kommer til at indgå i et lille team, hvor du og en anden vil være der fast i dagtimerne i hverdagen, og så har vi en fleksjobber ansat til fodring om aftenen i hverdagen.

Du skal være smilende og imødekommende, mødestabil og serviceminded, da du vil være klubbens ansigt udadtil i dagligdagen. Det er vigtigt, at du er god til at kommunikere med vores pensionærer og medlemmer.

Du må gerne have erfaring med staldarbejde og pasning af større dyr, måske du er i gang med en landmandsuddannelse.
Du skal have interesse og lyst til praktisk og fysisk arbejde.
Du skal være fyldt 18 år, og det er en fordel, hvis du har kørekort, men ikke et krav.

Løn efter kvalifikationer.

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte næstformand i bestyrelsen Maria Elsner på tlf. 28129672 eller mail maria_elsner@msn.com

Du skal sende din ansøgning til klubformand Nanna Blankschøn på mail formand@sonderborgsportsrideklub.dk. Ansøgninger bliver behandlet efterhånden som de modtages.

Sønderborg Sportsrideklub (SØS) er beliggende tæt på Sønderborg og lige op ad skoven. Vi har to ridehaller, to udendørsbaner og en græsbane til springning. Vi har store arealer med mange folde - både jordfolde og græsfolde. Vi holder flere stævner indenfor både spring og dressur. Der er pt. 55 heste/ponyer i stalden, hvoraf 8 er elevskolens egne.