Aktivitetsudvalg

Sønderborg Sportsrideklub har mange forskellige udvalg, som er nedsat af klubbens medlemmer

Cafeteriaudvalg

Joan Andersen, 39 år gammel og bor i Brandsbøl. Joan har sin hest opstaldet på SØS og har haft det i ca 10 år.
Joan er ansvarlig for hele cafeteria, laver indkøbsseddel, menuplan og så meget mad fra bunden, som det er muligt.
Vi lægger stor vægt på god, hjemmelavet mad og har et bredt udvalg, så der er noget for enhver smag.
Joan kan kontaktes på tlf. 22994411.
Tanja Petersen er i sin bedste alder. Hun bor i Svenstrup og har en hest opstaldet på SØS, som hendes datter rider. Hun står for klubbens automater og en del af indkøb. Tanja kan kontaktes på tlf. 22565234. Tanja Hinrichs, 27 år og bosat i Tandslet. Tanja har tidligere haft hest opstaldet på SØS og er nu en del af cafeteria teamet, hvor hun står for indkøb og hjælp til stævner og andre arrangementer.
Tanja kan kontaktes på tlf. 53805852.

Forældreudvalg