#AktiveSammen

17-04-2021

Sæt X i kalenderen d. 13. maj

når vi sammen med resten af ridesporten i Danmark samler ind til rideklubberne.

Den 21. maj 2020 var vi #aktivesammenhverforsig og samlede i fællesskab mere end en halv million kroner ind til de økonomisk trængte elevskoler, efter COVID-19 pludselig havde tvunget os til at lukke ned for aktiviteter og holde afstand til hinanden. Vi modtog på Sønderborg Sportsrideklub 4.000 kr. i 2020 fra denne pulje 😊

Her knapt et år efter er der heldigvis åbnet mere op, og vi kan igen være flere personer samlet, men det har været et hårdt år for de fleste klubber. Mange har mistet både indtægter og medlemmer, og derfor er Dansk Ride Forbund og Trolle Company igen gået sammen om at afholde en fælles aktivitetsdag i ridesporten, hvor vi kan samle penge ind til klubberne.

Derudover skal der lyde en stor tak til vores sponsorer, der har sponsoreret alt fra pølser til kaffe til præmier

Den 13. maj fra kl. 10-20 er vi derfor #aktivesammeniridesporten, og vi håber, at du vil være med!

Du kan se programmet herunder - Vi glæder os til at se dig!