Springkursus med Sarah Møller Pedersen

08-03-2021

Sønderborg Sportsrideklub holder weekenden den 27.-28. marts kursus med Sarah Møller Pedersen

Info om Sarah

Sarah har redet siden hun var 4 år og er nærmest født på en hest. Begge hendes forældre har været en stor del af sporten, og det samme blev Sarah, da hun allerede som 15-årig blev placeret både til DM, NM og EM for pony. Sarah har fortsat succesen på hest og rider også placeringer hjem ved bl.a. DM og NM. Til dagligt driver hun Klintholm Ridecenter sammen med Klaus Meldgaard.

Sarah underviser på alle niveauer og tager sig god tid til den enkelte rytter - også i forbindelse med opvarmningen.

Praktisk info

Kurset foregår på Sønderborg Sportsrideklub, Huholt 17a, 6400 Sønderborg. Der vil blive redet ude på vores store 55 x 63 bane på vores nymalede stævnespring. Der vil også være en amatørfotograf tilstede under hele kurset. Der kan rides 1 eller 2 dage. Prisen for 1 dag er 500 kr. (for udefrakommende lægges 50 kr. til for brug af faciliteter). Prisen for 2 dage er 750 kr. (for udefrakommende lægges 50 kr. til pr. dag for brug af faciliteter). Man kan enten vælge at ride enetime på 30 min., eller 45 min. på hold af to. Springes der lavere højder, foreslås det, at man rider på hold. Prisen er den samme, om der rides på hold eller enetime.

Sidste frist for tilmelding er 22. marts og skal ske til Caroline Schultz på tlf. 29104220 eller via Facebook. Der betales også via Mobilepay til Caroline, og man er tilmeldt, når pengene er overført. Tilmelding er bindende.

Restriktioner i forhold til corona

På grund af Covid-19 vil der være nogle restriktioner ved færdsel på SØS:

Det vil være muligt at bestille en frokostpakke bestående af sandwich, drikkevare og en snack. Dette skal også bestilles senest 22. marts.

Vi glæder os til at se jer! smiley