Turistridning

Ønsker du rundture i Sønderborgs frodige skove på hesteryg?

Så er turistridning lige noget for jer!

Sønderborg Sportsrideklub tilbyder to muligheder - en kort tur på ca. 1 times tid og en lang tur, hvor man rider over I den store Sønderskov og ud til vandet.

Ansvarlig er vores erfarne elevunderviser Dorthe Wiseman.
Kontakt Dorthe, hvis du vil høre mere om turistridning på tlf. nr.: +45 3069 1438 - senest dagen inden i vil af sted.

Turistridning er muligt i mellem kl. 12-14.

Geführte Ausritte Möchten Sie gerne einen Ausritt in Sonderburgs Wälder machen?

Dann sind unsere geführten Ausritte genau richtig für Sie. Sonderborg Sportsrideklub bietet Ihnen zwei Möglichkeiten - einen kürzeren ca. einstündigen Ausritt und einen längeren Ausritt, bei dem man in den großen Sonderskov und bis zum Meer reiten kann.

Verantwortlich ist unsere erfahrene Reitlehrerin DW. Kontaktieren Sie Dorthe, wenn Sie mehr über die Ausritte erfahren möchten unter der Telefonnummer : +45 3069 1438 - Spätestens am Vortag die Ausritt.

Ausritte können täglich zwischen 12 und 14 Uhr stattfinden.

Interested in horseback riding  in the beautiful forests around Sønderborg?

You should go on one of our guided hacks!
Sønderborg Sportsrideklub have two options - a shorter guided hacks that takes you into the forrest for about an hour and a larger trip going into the great Sønderskov forrest and by the sea.

Our riding instructor Dorthe Wiseman is responsible for the guide hacks and if you wish to hear more you can contact her by phone +45 3069 1438 - Pleas book your tour no later than the day before.

Guided hacks are available between 12 pm to 2 pm.

Pris300,00 DKK